*** Izpostavljeno ***

Svaneti, 28.12. 2019 - 4.1.2020

Dolgo pričakovana pustolovščina se je končno začela. Po stresnem decembru smo odpotovali nekam daleč, nekam drugam, nekam, kjer se je čas...

8.2.18

Sv. Višarje, 8.2.2018

Mal sva se sicer spraševala Kam? , potem pa sva se odločila za Višarje.
Snega obilno, ljudi začuda tudi. Začel sem "hitro", potem me je pa povsem pobralo. Komaj sem prilezel do vrha, pa še to sem odvil direktno v vas na teraso. Da mal pridem k sebi...
Kondicija je na psu in če še glava ni čista... so potem muke ježeve...

Snega pa precej, kar mehak in suh, proti Lovcu še ni zgledalo zvoženo.
Ko sem se ob birra spina sestavil, sva odsmučala kar po smučišču.

na začetku je še šlo

tu se je že začel križev pot

na Višarski planini

snega obilno - visoka ograja je čist pod snegom

panorama od Kamnitega Lovca preko Viša do Montaža

vrh

cerkev Višarske Matere Božje

Uf, težka je bla.

Me je pa nazaj grede potolažil Iztok z izvrstnim komadom....

***

"vje duo samo blefira
an duo je pravi as"


Ni komentarjev: