*** Izpostavljeno ***

Svaneti, 28.12. 2019 - 4.1.2020

Dolgo pričakovana pustolovščina se je končno začela. Po stresnem decembru smo odpotovali nekam daleč, nekam drugam, nekam, kjer se je čas...

3.11.17

Petkov derbi, 3.11.2017

Petkov derbi 18:30!
Zadeva se vleče še iz prejšnjega tisočletja, nekateri akterji so se zamenjali, prišle so nove moči, ampak kralj ostane kralj.
F50!!!


Še poročilo:

- podal za zlati gol 1:0
- ni pira pod tušem 1:1
- zabava PrTavčar vrhunska 2:1
- plesal je samo Blaž, jaz ne 2:2
- po polnoči se mi je stemnilo 2:3
- odprem oči, boli glava, vse se vrti in je megleno 2:4
- slišim glasove, govorijo slovensko, zgleda sem šel v pravo smer od Tavčarja 3:4
- ko se megla razkadi, vidim, da sem v pravi hiši, v pravi sobi in v pravi pojstli - klasičen hat-trick 6:4
- scat me fejst, ampak ne morem vstat 6:5
- vstanem in preverim - doma so ključi, tošl in ajfon 7:5
- prinesel sm tut torbo, samo ni moja :( - izgovor, da sta bili obedve rdeči, pri šefici ne zaleže 7:6
- cunje sem dal prat v pečico namesto v pralni stroj - izgovor, da sta napravi zelo podobni, pri šefici ne zaleže 7:7
- "opral" sem na 60C - cunje so suhe, ne pa zažgane :) 8:7
- nekdo mi je strgal majico - izgovor, da sem se zataknil za kljuko, pri šefici ne zaleže 8:8
- zjutraj brez navigacije (in preračunavanja) najdem nazaj do Tavčarja, poberem robo, vzamem avto (vozit še znam), najdem do Stonca, odložim robo in najdem nazaj domov 9:8
- še zmerej mam flajštr na čelu 9:9
- obnemogel moram it še mal na kavča 9:10
- dremež na kavču me okrepi, južna že diši 10:10

Redni del končan, neodločeno, podaljški do zlatega gola - woohoo, dobr mi gre!!!

Potem pa... sudden death - pri južni mi ne paše ponujen kozarc pira in na zajebano vprašanje "A gaj blo (spet) preveč??" nimam odgovora 10:11
PORAZ!!! Ostanek dneva prespim...

V nedeljo, ko zbistrim misli, ugotovim, da je bil kritičen ta zadn pir! 
Sklep: na Afterju ta petek bom zadnji pir preskočil ;)


***

"Vsak dan duma"


Ni komentarjev: