*** Izpostavljeno ***

Svaneti, 28.12. 2019 - 4.1.2020

Dolgo pričakovana pustolovščina se je končno začela. Po stresnem decembru smo odpotovali nekam daleč, nekam drugam, nekam, kjer se je čas...

23.12.12

Dovška Baba, 23.12.2012


Tako. Poslovno leto smo zaključili, zdravje nekako poštimali, pa je bilo treba mal pogledat na snežno belino.
Urezala sva jo na Dovško Babo.
Cesta ledena, sva štartala takoj za vasico Dovje.
Pričakoval sem pomrznjeno zadevo in sem vzel ta kratke.
Napaka!
Gor grede je sneg z višino sicer naraščal, temperatura pa visoka in temu primerno tudi mehek, odjužen sneg, ki se je prediral do tal.
Razgledi pa fantastični!


Proti Rožci 

Čudoviti razgledi - levo Triglav, desno Stenar

Proti vrhu - že precej porisano 

Dol smo se vrgl kr na glavo! 

No ja, konkretno nagnjen nazaj sem par zavojev uspel izpeljati

Ta kratke so hudič, špice se takoj potopijo v mehek sneg in naslednji trenutek si z glavo zapičen v sneg!
Sem se zelo matral, pri Rožci me je zviznil hud krč v obe nogi!
In ni popustil tudi po cesti...
 Z velikimi mukami sem se kot firnk pripeljal v dolino.
S solznimi očmi in tuleč od bolečin...
Drama, res...

Na koncu smo rešili še en avto iz jarka (zdrs na poledeneli cesti), potem pa sem nekako prikrevsljal do izhodišča. Koncentracija ob sezuvanju pancarjev je bila na "kicbilski" ravni!
Seveda me je udaril še en huronski krč...
Aaaaaa

Tolažil sem se s tem, da poznam domače zdravilo, ki me bo rešilo muk v naslednjih dneh
Tole!
Posted by Picasa

Ni komentarjev: